Bratka-Travel

Bratka-Travel

BRATKA TRAVEL

STRONA FIRMY TURYSTYCZNEJ ORGANIZUJĄCEJ WYJAZDY NA WCZASY, KOLONIE, ZIMOWISKA - W KRAJU I ZA GRANICĄ

Strona biura turystycznego z Wrocławia. Strona miała zachęcać do odwiedzenia ciekawych zakątków Polski i Europy. Biuro organizowało wyjazdy na wczasy, zimowiska, ferie, kolonie, wycieczki objazdowe … i inne.

Na stronach poszczególnych wyjazdów konieczne było umieszczenie szeregu istotnych informacji dotyczących kosztów wyjazdu, transportu, zakwaterowania itp. To wszystko musiało być zaprezentowane w przemyślany i przystępny sposób.

Na podstronie pojedynczego wyjazdu potencjalny Klient musiał znaleźć wszystkie interesujące go informacje w zakresie:

  • pełnych kosztów wyjazdu;
  • dostępnych terminów;
  • miejsca, w którym będzie zakwaterowany (opis, zdjęcia);
  • godziny i miejsca wyjazdu oraz środka transportu;
  • konieczności podjęcia niezbędnych działań przed wyjazdem (np. wypełnienie karty kolonijnej lub zimowiskowej dla dziecka);
  • złożenia zapytania odnośnie danego wyjazdu (tak, aby odbiorca nie miał wątpliwości, którym wyjazdem jest zainteresowany).

Strona jest również przygotowana pod działania SEO wspierające budowanie marki.

ZAKRES DZIAŁAŃ:

CMS
SKLEP
WYGLĄD
RESPONSYWNOŚĆ
TEKSTY
ZDJĘCIA
BLOG
FORMULARZE
DOMENA
SERWER
PERSONALIZACJA
POZYCJONOWANIE

KATEGORIE WYJAZDÓW

Wszystkie wyjazdy prezentowane już w sekcji na stronie głównej z podziałem na kategorie wyświetlane w technologii Ajax.

Po najechaniu na dedykowany wyjazd pojawiają się dostępne terminy.

DOKUMENTY DO WYPEŁNIENIA

Rodzice mają możliwość pobrania i wypełnienia karty kolonijnej dla swojego dziecka zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów.

FORMULARZ KONTAKTOWY

Formularz kontaktowy automatycznie podstawiał w wysyłanej wiadomości nazwę i adres strony, na której został wypełniony i wysłany. Pozwalało to niekiedy uniknąć dodatkowych pytań, w sprawie którego wyjazdu kontaktuje się potencjalny klient.

Czekam na kontakt od Ciebie!

7 + 13 =

Zanim napiszesz przeczytaj kilka poniższych punktów:

  • mogę nie odpisywać nawet do 48 godzin od otrzymania Twojej wiadomości;
  • terminy: szybko, tanio i dobrze nigdy nie pozostają ze sobą w harmonii;
  • kodowanie to nauka ścisła, ale web design już nie;
  • poprawianie kodu po kimś jest trudniejsze niż zbudowanie strony od zera;
  • moje stawki są przystępne, ale jakość musi mieć swoją cenę.

A teraz do dzieła! Napisz, jak mogę Ci pomóc?

Bellissima Atelier

Bellissima Atelier

BELLISSIMA ATELIER

STRONA SALONU KOSMETYCZNEGO Z WROCŁAWIA

Strona salonu kosmetycznego z Wrocławia. Nastawiona na prezentację samego salonu oraz jego pracownic, ale też bogatej oferty zabiegów, jak również oferty szkoleń dla przyszłych adeptek kosmetologii, wizażu i stylizacji.

Na stronie zaimplementowano szereg ciekawych rozwiązań np.:

  • przyciski promujące profile społecznościowe salonu;
  • szybki moduł kontaktowy przez czat Facebooka obsługiwany przez dedykowanych pracowników;
  • przycisk rezerwacji wizyty przez serwis Lavito.

Strona jest również przygotowana pod działania SEO wspierające budowanie marki.

ZAKRES DZIAŁAŃ:

CMS
SKLEP
WYGLĄD
RESPONSYWNOŚĆ
TEKSTY
ZDJĘCIA
BLOG
FORMULARZE
DOMENA
SERWER
PERSONALIZACJA
POZYCJONOWANIE

SZYBKI KONTAKT

Na stronie głównej od razu rzucają się w oczy odnośniki do profili społecznościowych oraz moduł pozwalający na błyskawiczne rozpoczęcie rozmowy poprzez czat Facebooka.

Elementy te są stale dostępne podczas przewijania zawartości.

CERTYFIKATY I DYPLOMY

Każdy pracownik pod krótkim opisem ma galerię skanów z dyplomami i certyfikatami, które stanowią potwierdzenie posiadanych wysokich kwalifikacji zawodowych.

To pozwala na budowanie zaufania i profesjonalnego wizerunku całego salonu.

OFERTA I CENNIK

Po przejściu na podstronę z cennikiem oraz ofertą Klient widzi menu zabiegowe podzielone na trzy intuicyjne sekcje i może jednym klinięciem przenieść się do interesującej go sekcji.

Czekam na kontakt od Ciebie!

6 + 5 =

Zanim napiszesz przeczytaj kilka poniższych punktów:

  • mogę nie odpisywać nawet do 48 godzin od otrzymania Twojej wiadomości;
  • terminy: szybko, tanio i dobrze nigdy nie pozostają ze sobą w harmonii;
  • kodowanie to nauka ścisła, ale web design już nie;
  • poprawianie kodu po kimś jest trudniejsze niż zbudowanie strony od zera;
  • moje stawki są przystępne, ale jakość musi mieć swoją cenę.

A teraz do dzieła! Napisz, jak mogę Ci pomóc?

Czerwona Szpilka

Czerwona Szpilka

CZERWONA SZPILKA

STRONA ORGANIZACJI KOBIECEJ WSPIERAJĄCEJ PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I AKTYWNOŚĆ ZAWODOWĄ

Strona internetowa organizacji Czerwona Szpilka jest niezwykle rozbudowana, jak na ten sektor działalności.

Strona ma umożliwiać:

  • zapoznanie się z bogatą ofertą organizacji;
  • zakup m.in. biletów, pozycji wydawniczych, produktów partnerskich;
  • dołączenie do Klubu przeznaczonego dla kobiet prowadzących własne biznesy;
  • zapisy do newsletterów obsługiwanych przez stronę;
  • prezentację bogatej oferty artykułów z poradami dotyczącymi życia osobistego i zawodowego;
  • … i wiele więcej.

Strona ta cały czas aktywnie jest przebudowywana i aktualizowana ze względu na zmieniające się tematyki i terminy spotkań. Wyposażona została w intuicyjny system zarządzania treścią, który pozwala na aktualizację informacji bez konieczności stałego korzystania z usług web developera.

Moduł blogowy pozwala na publikowanie artykułów zawierających porady z różnych dziedzin życia prywatnego i zawodowego, pisanych zarówno przez pracowników CS ale również przez członkinie Klubu czy partnerów.

Z dodatkowych funkcjonalności należy wymienić szereg formularzy, newsletter z autoresponderami i automatyczną zawartością (tj.: najnowsze artykuły czy produkty).

Strona jest również przygotowana pod działania SEO wspierające budowanie marki.

ZAKRES DZIAŁAŃ:

CMS
SKLEP
WYGLĄD
RESPONSYWNOŚĆ
TEKSTY
ZDJĘCIA
BLOG
FORMULARZE
DOMENA
SERWER
PERSONALIZACJA
POZYCJONOWANIE

STRONA GŁÓWNA

Przyklejone menu strony oraz sklepu zawsze dostępne, aby maksymalnie ułatwić użytkownikowi odnalezienie interesującej go zawartości na stronie.

BANNERY PROMOCYJNE

Strona zawiera szereg dynamicznych bannerów umieszczonych na różnych podstronach.

Bannery charakteryzuje fakt, że edytowanie jednego z nich skutkuje zmianą wszystkich. Nie musimy powielać tej samej pracy w kilku lub kilkunastu miejscach.

FORMULARZE ZGODNE Z RODO

Wszystkie formularze (zarówno kontaktowe, jak i zapisu do newsletterów) są zgodne z wymogami RODO.

STRONA KLUBU

Strona prezentująca członkinie Klubu Czerwonej Szpilki i ich biznesy pozwala na łatwe poruszanie się po głównych kategoriach.

WARUNKI LOGICZNE

Podobnie jak przy innych stronach niektóre formularze wykorzystują warunki logiczne do doprecyzowania pewnych kwestii – jak chociażby preferowane godziny kontaktu telefonicznego czy spotkania w biurze.

OKNA POP-UP

Okienka pop-up pozwalają na informowanie użytkownika o aktualnych promocjach, najnowszych ofertach oraz pozwalają przekazywać ważne komunikaty.

MESSENGER

Okienko komunkatora messenger w przyjemny sposób zachęca do szybkiego kontaktu.

Czekam na kontakt od Ciebie!

11 + 15 =

Zanim napiszesz przeczytaj kilka poniższych punktów:

  • mogę nie odpisywać nawet do 48 godzin od otrzymania Twojej wiadomości;
  • terminy: szybko, tanio i dobrze nigdy nie pozostają ze sobą w harmonii;
  • kodowanie to nauka ścisła, ale web design już nie;
  • poprawianie kodu po kimś jest trudniejsze niż zbudowanie strony od zera;
  • moje stawki są przystępne, ale jakość musi mieć swoją cenę.

A teraz do dzieła! Napisz, jak mogę Ci pomóc?

Silco Polska

Silco Polska

SILCO POLSKA

STRONA PRODUCENTA I DYSTRYBUTORA ROZWIĄZAŃ HIGIENICZNYCH NA RYNKU HORECA

Strona internetowa miała prezentować zarówno firmę, jak i podmioty współpracujące.

Szeroki zakres oferowanych produktów intuicyjnie prowadził do wykorzystania modułu sklepu internetowego. Jednak moduł zakupowy został całkowicie wyłączony (firma nie chciała umożliwiać Klientom robienia zakupów przez stronę). Wykorzystana została jego funkcjonalność w zakresie oglądania produktów z podziałem na kategorie. Dodatkowo w zakładkach na stronie konkretnego produktu można było odnaleźć karty produktów zawierające ich pełną specyfikację. Klienci mieli następnie możliwość zgłoszenia zapytania bądź zamówienia pod numerem telefonu lub przez stosowny formularz.

Wszystko pod kątem właściwego prezentowania produktów i szybkiego ich wyszukiwania przez obecnych oraz przyszłych Klientów firmy.

Strona została również przygotowana do działań SEO (celem budowania marki).

ZAKRES DZIAŁAŃ:

CMS
SKLEP
WYGLĄD
RESPONSYWNOŚĆ
TEKSTY
ZDJĘCIA
BLOG
FORMULARZE
DOMENA
SERWER
PERSONALIZACJA
POZYCJONOWANIE

STRONA GŁÓWNA

Slider na stronie głównej miał zawierać krótkie teksty na temat istoty działalności firmy.

Kolejne sekcje prezentowały skrócone informacje zawarte na promowanych podstronach.

PODWÓJNE MENU

Stale widoczne – a dzięki temu dostępne – menu strony oraz produktowe.

WYSZUKIWARKA

Główna wyszukiwarka na stronie podpięta wyłącznie do produktów (ze względu na zasadniczy brak innych treści, których należałoby poszukiwać).

MODUŁ KONTAKTOWY

Standardowy i intuicyjny moduł kontaktowy z polem captcha (użytkownik przed wysłaniem wiadomości musi rozwiązać proste działanie matematyczne). To rozwiązanie pozwala na uniknięcie ogromnej ilości spamu.

WARUNKI LOGICZNE

Formularz kontaktowy wyposażony został w pole pojawiające się po spełnieniu warunków logicznych. Po zaznaczeniu opcji “Proszę o telefon” pojawia się pole pozwalające na podanie numeru telefonu do kontaktu.

Czekam na kontakt od Ciebie!

4 + 9 =

Zanim napiszesz przeczytaj kilka poniższych punktów:

  • mogę nie odpisywać nawet do 48 godzin od otrzymania Twojej wiadomości;
  • terminy: szybko, tanio i dobrze nigdy nie pozostają ze sobą w harmonii;
  • kodowanie to nauka ścisła, ale web design już nie;
  • poprawianie kodu po kimś jest trudniejsze niż zbudowanie strony od zera;
  • moje stawki są przystępne, ale jakość musi mieć swoją cenę.

A teraz do dzieła! Napisz, jak mogę Ci pomóc?