SILCO POLSKA

STRONA PRODUCENTA I DYSTRYBUTORA ROZWIĄZAŃ HIGIENICZNYCH NA RYNKU HORECA

Strona internetowa miała prezentować zarówno firmę, jak i podmioty współpracujące.

Szeroki zakres oferowanych produktów intuicyjnie prowadził do wykorzystania modułu sklepu internetowego. Jednak moduł zakupowy został całkowicie wyłączony (firma nie chciała umożliwiać Klientom robienia zakupów przez stronę). Wykorzystana została jego funkcjonalność w zakresie oglądania produktów z podziałem na kategorie. Dodatkowo w zakładkach na stronie konkretnego produktu można było odnaleźć karty produktów zawierające ich pełną specyfikację. Klienci mieli następnie możliwość zgłoszenia zapytania bądź zamówienia pod numerem telefonu lub przez stosowny formularz.

Wszystko pod kątem właściwego prezentowania produktów i szybkiego ich wyszukiwania przez obecnych oraz przyszłych Klientów firmy.

Strona została również przygotowana do działań SEO (celem budowania marki).

ZAKRES DZIAŁAŃ:

CMS
SKLEP
WYGLĄD
RESPONSYWNOŚĆ
TEKSTY
ZDJĘCIA
BLOG
FORMULARZE
DOMENA
SERWER
PERSONALIZACJA
POZYCJONOWANIE

STRONA GŁÓWNA

Slider na stronie głównej miał zawierać krótkie teksty na temat istoty działalności firmy.

Kolejne sekcje prezentowały skrócone informacje zawarte na promowanych podstronach.

PODWÓJNE MENU

Stale widoczne – a dzięki temu dostępne – menu strony oraz produktowe.

WYSZUKIWARKA

Główna wyszukiwarka na stronie podpięta wyłącznie do produktów (ze względu na zasadniczy brak innych treści, których należałoby poszukiwać).

MODUŁ KONTAKTOWY

Standardowy i intuicyjny moduł kontaktowy z polem captcha (użytkownik przed wysłaniem wiadomości musi rozwiązać proste działanie matematyczne). To rozwiązanie pozwala na uniknięcie ogromnej ilości spamu.

WARUNKI LOGICZNE

Formularz kontaktowy wyposażony został w pole pojawiające się po spełnieniu warunków logicznych. Po zaznaczeniu opcji “Proszę o telefon” pojawia się pole pozwalające na podanie numeru telefonu do kontaktu.

Czekam na kontakt od Ciebie!

3 + 11 =

Zanim napiszesz przeczytaj kilka poniższych punktów:

  • mogę nie odpisywać nawet do 48 godzin od otrzymania Twojej wiadomości;
  • terminy: szybko, tanio i dobrze nigdy nie pozostają ze sobą w harmonii;
  • kodowanie to nauka ścisła, ale web design już nie;
  • poprawianie kodu po kimś jest trudniejsze niż zbudowanie strony od zera;
  • moje stawki są przystępne, ale jakość musi mieć swoją cenę.

A teraz do dzieła! Napisz, jak mogę Ci pomóc?