Zerknij proszę na poniższe elementy i zastanów się, które z nich są potrzebne w Twoim projekcie
Korzystam z WordPress-a, intuicyjnego systemu zarządzania treścią (CMS). Jest to popularne, dobrze rozwijane i bezpieczne rozwiązanie, które z powodzeniem wykorzystuję tworząc nawet najbardziej rozbudowane strony dla moich Klientów.
Zasadniczo teksty zawsze dostarcza Klient, jednak zajmuję się również modyfikacją i nieznacznymi korektami otrzymanych tekstów, aby działania mające na celu wykorzystanie strony do celów marketingowych były efektywne.
Na życzenie Klienta zajmuję się zakupem wybranej domeny lub domen. Zakup taki zawsze jest realizowany na dane Klienta, dzięki temu to on jest ich właścicielem i ma do nich bezpośredni dostęp oraz możliwość zarządzania.
Na życzenie Klienta mogę wdrożyć cały sklep (WooCommerce) oraz moduł zakupowy pozwalający Klientom dokonywać płatności najwygodniejszymi dla nich ścieżkami.
Podczas swojej pracy korzystam z tzw. wypełniaczy treści wizualnej. Korzystam ze zdjęć i grafik pochodzących z legalnych źródeł. Zatem oprócz materiałów dostarczanych bezpośrednio przez Klientów mogę pomóc w doborze zdjęć i grafik, które spełniają oczekiwania oraz wymogi formalne.
Mogę się zająć zakupem dedykowanego miejsca na serwerze oraz spiąć go z domeną. Często również niezbędne jest zakupienie i zaimplementowanie na stronie certyfikatu SSL, co również mogę wykonać w imieniu Klienta.
Korzystam ze sprawdzonych rozwiązań wizualnych dla stron głównych, kontaktowych, blogów, lądowania i innych. Moje działania najczęściej ograniczają się jedynie na dopasowaniu ich do indywidualnych potrzeb Klienta.
Nieodłącznym elementem strony są aktualizacje treści. Często występują one pod nazwami tj. blog, artykuły, aktualności, newsy … etc. Na moich stronach nie brakuje również tej podstawowej funkcjonalności.
Nawet najmniejsze projekty często charakteryzują się pewną dozą wyjątkowości. Jestem do tego przygotowany. Niejednokrotnie wprowadzam niezbędne zmiany w kodzie HTML, PHP, JS i CSS, aby efekt końcowy był satysfakcjonujący.
Tworzone przeze mnie strony są responsywne, dopasowują się do mniejszych i większych ekranów bez utraty na jakości przekazu dla użytkownika końcowego.
Stawiam na to, aby formularze były funkcjonalne i zgodne z obowiązującymi przepisami. Wymaga to zaangażowania również ze strony Klienta, ale z pewnością warto dołożyć należytej staranności przy tym elemencie strony.
Budowane przeze mnie strony są przygotowane pod ich pozycjonowanie i budowanie wysokich wyników wyszukiwania (SEO). Na życzenie Klienta implementuję również kody śledzące wykorzystywane do analizy strony (m.in. Facebook, Google).
Z uwagi na to, że nie satysfakcjonowało mnie dotychczasowe rozwiązanie dotyczące budowy i wyglądu mojej strony postanowiłam rozpocząć współpracę z Arturem.
Nie należę do łatwych klientów, wciąż wprowadzam zmiany i poprawki, Artur wykazał się dużą wyrozumiałością i cierpliwością. Bardzo cenię jego zaangażowane, świetne pomysły i szybką realizację – udało się zbudować stronę w zaledwie dwa dni.
Bardzo polecam!
Mariola Kondek
CEO @ Mała Czarna
Artur od lat konsekwentnie opiekuje się się stroną internetową mojego gabinetu kosmetycznego.
Szczególnie cenię sobie jego trafne podpowiedzi dotyczące prezentowania ofert, produktów, członków zespołu. Widać, że ma nie tylko odpowiednie kwalifikacje, ale i doświadczenie z wielu udanych projektów, które wykorzystuje w codziennej pracy.
Anna Chomiuk
Klinika Diagnostyki Skóry by Bellissimki
Artur od lat wspiera mnie w budowaniu strony mojej szkoły (kt-extra.pl). W międzyczasie realizował ze mną również inne projekty (tj. eventy dla kobiet pod hasłem Ekspresja Kobiecości). Kiedy więc potrzebowałam kolejnej strony nie musiałam szukać nikogo innego.
Strona dotycząca projektu coachingowego wygląda pięknie i zebrała bardzo pozytywne opinie moich klientów. Mogę z całą stanowczością stwierdzić, że Artur naprawdę zna się na swoim fachu!
Magdalena Zachariasiewicz
CEO @ KT-Extra
Współpracuję z Arturem od kilku lat nie tylko ze względu na preferencyjne stawki, ale przede wszystkim dlatego, że ma odpowiednie kwalifikacje, a nasza współpraca wciąż może się rozszerzać o kolejne projekty.
Jak każda kobieta przedsiębiorcza mam milion pomysłów na sekundę, a Artur konsekwentnie pomaga mi w ich realizacji 🙂
Magdalena Szewczuk
CEO @ Czerwona Szpilka
Pierwszy etap trwa zazwyczaj od 3 do 5 dni roboczych. Jest to etap wstępny, w trakcie którego precyzujesz swoje oczekiwania. Na tej podstawie jestem w stanie podjąć decyzję o podjęciu się projektu i wykonać wstępny kosztorys oraz prognozy czasowe.
Pojawia się u Ciebie pomysł na stronę i potrzebujesz pomocy z jego realizacją. Optymalnie byłoby, gdybyś na tym etapie wiedział, jaką chcesz mieć domenę oraz miał względnie sprecyzowane, jaki cel chcesz osiągać przy pomocy swojej nowej strony.
Dzień 0Podczas naszej pierwszej rozmowy ustalimy podstawowy zakres działań. Ty przedstawisz mi swoje oczekiwania, a ja przedstawię moje możliwości. Jeśli Twoje oczekiwania pokryją się z moimi możliwościami przejdziemy do kolejnego etapu.
1-2 dniEtap analizy trwa od 48 do 72 godzin. W tym czasie przygotuję dla Ciebie wstępny kosztorys i zakres prac możliwych do wykonania w konkretnych odstępach czasowych. Jeśli na tym etapie nasze wizje będą spójne uzgodnimy szczegółowe warunki współpracy.
2-3 dniJednostronicowe wizytówki czy strony lądowania można zbudować nawet w kilka dni. Prostą stronę firmową z kilkoma podstronami można zbudować w około 6-8 tygodni. Bardziej rozbudowane projekty z wieloma funkcjonalnościami czy integracjami zewnętrznych serwisów mogą potrzebować nawet 12-16 tygodni. Zatem drugi etap może trwać nawet kilkanaście tygodni w zależności od stopnia skomplikowania projektu.
Klient dostarcza materiały, które mogę wykorzystać przy budowaniu strony. Obejmuje to materiały wizualne (zdjęcia, grafiki, wideo) oraz tekstowe (teksty opisowe, slogany, zajawki etc.)
1-5 dniBuduję szkielet strony głównej oraz podstron. Projekt przygotowuję zarówno w oparciu o dostarczone materiały, jak i własną autorską wizję. Na tym etapie strona może być bogata w tzw. wypełniacze treści.
5-12 dniPo zbudowaniu podstaw właściwe jest przekazanie informacji zwrotnej na temat projektu. Takie informacje mogę otrzymywać na bieżąco, jednak zazwyczaj w pewnym momencie koniecznością staje się spotkanie online podczas którego można pewne elementy uzgodnić i na tej podstawie wytyczyć dalszy kierunek prac.
2-3 dniNa tym etapie zajmuję się wdrażaniem dodatkowych funkcjonalności oraz integracją z zewnętrznymi serwisami.
3-12 dniJeśli pojawią się dodatkowe wymagania i wytyczne powtarzamy proces, aż do uzyskania satysfakcjonującego efektu. Na tym etapie zazwyczaj współpracuję nie tylko z osobą nadzorującą projekt tworzenia strony z ramienia firmy, ale również z działem marketingu, copywriterami, managerem sprzedaży itp.
1-14 dniEtap finalizacji i publikacji strony zazwyczaj nie trwa dłużej niż kilka dni. Po tym czasie strona jest aktywna w sieci i dostępna dla szerokiego grona odbiorców. Bywa jednak, że podczas finalizacji pojawią się dodatkowe wytyczne dotyczące budowy strony i trzeba się cofnąć do etapu drugiego.
Dopracowany wizualnie projekt jest niemal gotowy do publikacji. Na tym etapie upewniamy się wpólnie, że strona dobrze wygląda na różnych ekranach (responsywność), a zaimplementowane funkcjonalności spełniają swoje wstępne założenia.
2-4 dniJeśli zostaje wykryta konieczność poprawienia designu lub funkcji wprowadzam niezbędne usprawnienia zarówno od strony wizualnej (frontend), jak i kodowej (backend).
2-7 dniStrona zostaje opublikowana i staje się widoczna w sieci. Na tym etapie można podejmować działania promujące jej widoczność np. kampanie marketingowe w mediach społecznościowych.
1-2 dniSkorzystaj z prezentowanych powyżej możliwości kontaktu przez: Messenger, WhatsApp lub email, albo wypełnij formularz, aby wysłać do mnie wiadomość.
Z racji prowadzonego stylu życia (mieszkam na stałe w kamperze) nie mogę Ci zagwarantować, że odpiszę w ciągu 5 minut. Być może nie odpiszę nawet w ciągu godziny, ale odpiszę na pewno!
2017–2024 © Projekt "Inaczej"
Wsparcie projektu można okazywać na wiele sposobów.
Poniżej znajdziesz dostępne opcje wsparcia finansowego:
Możesz również wspierać projekt poprzez obserwowanie profili społecznościowych i udostępnianie treści.
Niezależnie od tego, z której formy wsparcia zdecydujesz się korzystać za każdą z nich z góry uprzejmie dziękuję!